«Ostsin Smuuli tänava Maximast kanalihasalati ja süües hammustasin midagi kõva. Võtsin suust välja ja see oli kivi. Õnneks suhteliselt väike ja hammas jäi terveks. Seekord ... ,» kirjutas toimetusele lugeja Aili.
Naine leidis Maxima salatist ootamatu lisandi
«Esmalt vabandame kliendi ees ebakvaliteetseks osutunud kauba pärast ja palume tal pöörduda kauplusse, kus kindlasti tagastatakse talle ostusumma. Antud olukorras on kahjuks sisuliselt võimatu hinnata, kas ja kuidas võõrkeha antud toote sisse sattus,» ütles Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktori Ty Lehtmäe.
«Kuna kvaliteediküsimused on meie jaoks kõrgeima prioriteediga, tegime pärast teiepoolset infot kliendi pöördumise kohta erakorralise kvaliteedikontrolli, sealhulgas kontrollisime valmistoidu pakendamise protsessi vastavust kvaliteedinõuetele. Kontroll ebakõlasid ei tuvastanud,» rääkis Lehtmäe.
«Hoolimata asjaolust, et meil on võimatu tagantjärele antud juhtumi kõiki detaile täpselt hinnata, soovime kliendi ees kindlasti vabandada ja ebakvaliteetseks osutunud kauba ostusumma tagastada,» lisas ta veel.