Sotsiaalmeedias arutletakse elavalt selle üle, miks La Muu ökojäätise sotsiaalmeedia kontole postitatud reklaamtekst sisaldab ebatsensuurseid sõnu.
La Muu jäätise hind pani isegi tootja ropendama
Ka Tarbija24 toimetuse poole pöördus lugeja, kes luges reklaamteksti ja edastas selle toimetusele.
Mõtlesime kaua, millega oma fänne üllatada ... ja välja mõtlesime!: tegime valmis Eesti kõige kallima jäätise! La Muu pistaatsiajäätise pall kohvikus maksab kolm eurot ning varsti külmikutesse jõudev 400grammine pakk kaheksa eurot! Kuku või perseli, eks? Aga kuidas on võimalik jäätis üle mõistuse kalliks ajada, küsite? Kas karbi põhi on paberrahaga vooderdatud? Kas karp on Swarovski kivikestega palistatud? Ei sugugi, sama vana. Lihtsalt mõned asjad siin elus nagu näiteks Sitsiilia pistaatsiapähkel on nii fucking kallis, et pisar tuleb silma. Aga andke siis teada, kuidas mekib ja kas raha maitse on manu.
Lugeja tahtis teada, miks La Muu toodab sellise sisuga reklaame. «Neid näevad ju lapsed ka, ei ole just suurem asi eeskuju. Miks La Muu imehead jäätised niimoodi end reklaamivad?» uuris ta.
«Ropendamine oli siiras – pistaatsiajäätise omahind tuligi meil nii kallis, et võttis ropendama, » ütles selgituseks La Muu omanik Rasmus Rask. «Nii soovisimegi oma Facebooki sõpru ette hoiatada, et nad poes külmiku ees hinda nähes ropendama ei hakkaks, vot see oleks kole,» lisas ta.