Praegu on laevakorstnast väljuva suitsu väävlisisaldus üks protsent, alates uuest aastast peab see vähenema aga kümme korda ehk 0,1 protsendini. See keskkonnasäästu eesmärgi täitmine eeldab aga laevafirmadelt lisainvesteeringuid, mis omakorda toob kaasa hinnatõusu, kirjutab Äripäev.
Transpordifirmad: laevapiletite hinnatõusu on klientidele raske seletada
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti autotranspordiettevõtete TOPi esiotsa kuuluva Kauritel OÜ juhataja Marko Novik nentis, et hinnatõusu kõige keerulisem osa on see, kuidas põhjendada kliendile ära asjaolu, et hinnatõus tuleb väävlidirektiivist.
«Peame kliendile selgeks tegema, et me ei saa seda raha kuidagimoodi endale, vaid see tuleb hinnatõusust,» lisas Novik, kes tegi ka kiire kalkulatsiooni ning ütles, et ühes kuus tähendaks see ettevõttele enam kui 4100 euro suurust lisakulu.
Peamiselt Skandinaavia turul tegutseva ettevõtte juht väitis, et kui vaadata üksikpileti hinnatõusu, siis peaks see olema umbes 50 eurot.