Lõuna-Aafrika Vabariigis peetud jalgpalli MM-i ajal tõusis Visa kaarditehingute arv ligi 80 protsenti.
Jalgpalli MM tõstis Visa kaarditehingute arvu lakke
Hiljuti lõppenud jalgpalli suursündmust esmakordselt toetanud Visa võib käsi suurest õnnest kokku lüüa, kuna ajavahemikul 1. juuni – 11. juuli tehti rahvusvahelisi kaarditehinguid 2,2 miljonil korral. Möödunud aast samal ajal ulatus rahvusvaheliste kaarditehingute arv 1,2 miljonini, kirjutas Marketing Magazine.
Visa andmetel tegis sel ajaperioodil rahvusvahelisi tehinguid enim USA kodanikud (19,05 protsenti). Neile järgnesid britid (19,0 protsenti), austraallased (4,7 protsenti), brasiillased (4,2 protsenti) ja prantslased (3,4 protsenti).
Aasta alguses lannseeris Visa Europe suurejoonelise kampaania ühe osana jalgpalli MM-i sponsoreerimiskavast, mille raames lasti välja ka reklaamklipp «Jooksev mees».
Visa Inc turundusdirektor Antonio Lucio sõnul võib sponsorluse ja sealt saadud vastukajaga igati rahule jääda
Visa on lisaks tänavusele jalgpalli MM-ile ka 2014. aastal toimuva jalgpalli MM-i ametlik sponsor. Lisaks Visale on teised globaalsed sponsorid Adidas, Coca-Cola, Emirates, Hyundai Kia Motors ja Sony.