Adweek pani kokku läbi aegade parimate jalgpalli MM-i jaoks toodetud või jalgpalliga seotud reklaamide edetabeli.
Top 10 jalgpalli reklaami läbi aegade
Kümnenda koha vääriliseks hinnati 2003. aasta Nike Shoxi reklaami «Steaker» (agentuur Wieden + Kennedy).
Üheksanda koha sai 2002. aasta jalgpalli MM-i jaoks tehtud Nike reklaam «Secret Tournament» (agentuur Wieden + Kennedy).
Kaheksas koht läks Gatorade 2006. aasta reklaamile «The Road» (agentuur Element 79 Partners).
Seitsmenda koha sai Adidase 2007. aasta reklaam «Messi (Impossible Is Nothing)» (agentuur 180 Amsterdam).
Kuues koht läks Nike 2005. aasta reklaamile «Ronaldinho R10 Crossbar» (agentuur Framfab Denmark).
Viiendaks parimaks reklaamiks valiti Carlsbergi 2006. aasta reklaam «Pub Team» (agentuur Saatchi&Saatchi).
Neljandaks parimaks reklaamiks hinnati Nike 1998. aasta reklaami «Airport» (agentuur Wieden + Kennedy).
Auväärilisele kolmandale kohale tuli Nike 1996. aasta reklaam «Good vs. Evil» (Agentuur Wieden + Kennedy).
Teise koha sai Nike 2008. aasta reklaam «Take It to the Next Level» (agentuur 72andSunny).
Parima jalgpalliteemalise reklaami tiitli võitis aga Nike tänavuse jalgpalli MM-i tarbeks vändatud reklaamklipp «Write the Future» (Agentuur Wieden + Kennedy)
Nimekirjas domineerib enamasti Nike ja agentuur Wieden + Kennedy, kuna adweek.comi ajakirjanike ja reklaamiekspertide sõnul on Adidase reklaamid tihtilugu jäänud liiga lühikesteks.
Parimate reklaamide valimisel osalenud žürii jättis enda sõnutis meelega välja igasuguse koheva kraami, nagu näiteks Pepsi jalgpalli reklaamid, ning otsustas natuke tugevamate ja kosutavamate reklaamide kasuks.