Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tarbijakaitse hoiatab Facebookis tegutsevate eraisikutest müüjate eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Facebook.
Facebook. Foto: SCANPIX

Tarbijakaitseamet hoiatab Facebookis uusi kaupu müüvate eraisikute eest, kes sageli korraldavad loosikampaaniaid, kuid loosimisi tegelikult ei toimugi või siis ei anta välja loosiauhinda või antakse auhind mõnele tuttavale.

Ameti kinnitusel juhtub sageli ka seda, et kaupu tegelikult ostjale ei tarnita või tarnitakse suure hilinemisega.

Sellised eraisikud korraldavad loosikampaaniad lihtsalt eesmärgiga saada oma leheküljele juurde uusi võimalikke tellijaid.

Amet tuletab meelde, et eraisikult ostes ei laiene kliendile tarbijakaitsereeglid. Kui eraisikult ostetud tootel või teenusel ilmneb pärast ostu puudus, ei saa kasutada kaheaastast pretensiooni esitamise õigust ega pöörduda ka tarbijakaitseameti poole.

Samuti ei saa kasutada 14-päevast taganemisõigust, mida muidu saaks kasutada, kui kaup või teenus on ostetud sidevahendi teel (nt e-poest) ja kui müüja on juriidiline isik.

Tagasi üles