Ajalehtede Turunduse Agentuur (NMA) töötas koos Kantar Mediaga välja reklaamide loomingulisuse võrdlusuuringute mudeli.
Ajalehed võtavad kasutusele uue reklaami tõhustust mõõtva süsteemi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Välja töötatud mudel aitab leevendada reklaamiklientide nurinaid seniste robustsete ja jõuliste mõõtmisviiside osas, kirjutas Marketing Week.
Süsteem põhineb Kantari TV loomingulisel võrdlusuuringute süsteemil, mis võimaldab korraga testida mitut reklaami.
Uus süsteem testib korraga mitut reklaami, samas kui iga reklaami uuritakse eraldi ka tarbijate hulgas. Saadud tulemusi võrreldakse üldise andmebaasi keskmiste ja reklaamikategooria keskmiste tulemustega.
Esmane loominguline võrdlusuuringute andmebaas sisaldab 186 reklaami.
News International, mis annab välja The Suni ja The Times’i, teatas, et kombib uut mudelit, millel on võrreldes vana mõõtmissüsteemiga täiesti erinev.