Kuna möödunud kuul välja lastud Office 2010t pole saatnud oodatud edu otsustas Microsoft müügi suurendamiseks võtta suvise kampaania fookusesse lapsed ja nende vanemad.
Pettunud Microsoft tahab vanemate abil Office 2010 müüki suurendada
Tarkvara gigant lansseeris oma viimase Office versiooni, kuhu kuuluvad Word, Excel ja PowerPoint programmid, 15 juunil. Senine müügikampaania keskendus Office’i võimalustele, millega saab oma elu lihtsamaks teha ühendades töö ja eraelu, kirjutas Marketing Week.
Nüüd otsustas ettevõte aga suunata põhifookuse lastele ja nende vanematele. Uues kampaanias näidatakse lapsevanematele, kuidas nad saavad Office’iga aidata kaasa oma laste haridusteel.
Kampaania raames näidatakse kinodes perefilmide eel ka spetsiaalseid reklaame ja ettevõte viib koostöös Absolute Radioga läbi kuuekuulise kampaania, mis kutsub lapsi osalema «Tee oma koolist parim» konkursil.
Seeläbi loodab Microsoft tõsta seniseid kasinaid müüginumbreid.
Ettevõttele kuuluv Bing otsingumootor on oma turuosa USAs viimase 12 kuu jooksul kasvatanud 12,7 protsenti. Seda numbrit loodetakse veelgi suurendada Google’i arvelt, kellele kuulub 62,6 protsenti turuosast.