Märga saanud mobiili kiirabi
Kui mobiiltelefon saab märjaks - kas vette kukkudes või sattudes niiskesse keskkonda -, tuleks koheselt telefon välja lülitada ja aku tagant ära võtta ning telefon hoolsalt kuivatada. Veel parem – lasta telefonil kuivada. Kiirel tegutsemisel on võimalik päästa oma mobiiltelefon kulukast remondist, sest niiskuskahjustused ei käi garantiihoolduse alla.
Kindlasti tuleks aga esimesel võimalusel siiski pöörduda märjaks või niiskust saanud telefoniga hooldusesse, et aparaat spetsialistide poolt korralikult üle vaadataks.
Mobiil kadunud? Positsioneeri!
Kui mobiiltelefon läheb kaotsi, on võimalik tema asukoha määramiseks kasutada mobiilifirma pakutavat positsioneerimisteenust, EMTs on seda võimalik teha iseteeninduses. Positsioneerimisteenuse abil on nii mõnigi leidnud oma telefoni kohast, kus ta viimati telefoni kasutas ning kus see lihtsalt maha ununes või taskust välja kukkus.
Ainuke asi, et positsioneerimisteenust saab kasutada vaid siis, kui SIM-kaart on mobiiltelefonis ja telefon sisse lülitatud. Nii et otsimisega ei tasu oodata nii kaua, kuni telefoni aku juba tühjaks saab.
Kui kahtlustate, et telefon on varastatud või et kadunud telefon on sattunud võõrastesse kätesse, tuleks koheselt helistada kliendiinfosse või pöörduda lähimasse esindusse ja paluda oma SIM-kaart sulgeda. Nii saab välistada võimaluse, et võõrad teie SIM-kaardiga helistada saavad ja teie peate soovimatud kõned kinni maksma. Peale kadunud SIM-kaardi sulgemist on võimalik soetada uus SIM-kaart, säilitades oma endise mobiiltelefoni numbri.