Joogitootja A. Le Coq müüs esimesel poolaastal eelmise aastaga võrreldes 20 protsendi võrra vähem vett.
A. Le Coqi veemüük langes viiendiku võrra
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Oleme turuosa kaotanud ennekõike private label vetele, mis on poes hinnaga 3.90-4.90 krooni pudel,» viitas A. Le Coqi juhataja Tarmo Noop asjaolule, et poekettide kaubamärgi all müüdava odava lauavee osakaal küündib veeturul juba kolmandikuni. «Tegelikult sellise hinnaga vett müüa ei ole jätkusuutlik.»
Teisalt põhjendas Noop kehva kuue kuu tulemust suhteliselt külma talvega. «Juulis teeme kindlasti müügirekordi,.» lubas ta.