Jäi veel silma ka selline meeskond, kes valmistas mehhaanilist nugade kiirpuhastit suurköökidele. Ühtegi toodet meeskond veel müünud ei olnud, kuna esitluse ajaks oli neil valmis ainult toimiv prototüüp, kuid ettevõte oli juba saanud 10 000 euro eest ettetellimusi, mis tõestas samuti, et tootele on nõudlus olemas.
Veenvamalt kõlavad meeskonnad, kes on viinud läbi turu-uuringud, kus on välja tulnud ka reaalne vajadus nende poolt pakutava toote või teenuse järele.
Väga oluline on esitluses välja tuua, millist toodet/teenust teie ettevõtte pakub. Suur viga on see, kui räägitakse ideest, mida tahetakse teha, kuid jäetakse mainimata milline on toode/teenus selle idee taga. Näiteks oli üks ettevõte, kelle ideeks oli pakkuda teenust, millega tehakse mobiiltelefonid ja muud elektroonikaseadmed veekindlaks. Samas jäeti ettekandes täpsustamata, kuidas seda tehakse, kas kasutatakse mõnd pihustatavat vahendit, kaitsekilet, kaitsekesta või hoopis midagi muud.
Ettekandes tuua esile ainult kõige olulisem
Presentatsiooni tehes ei ole esmatähtis kogu õpilasfirmaga seonduv info viimse detailini lahti rääkida, kuna ettekandeks on aega vähe. Kui iga asjaga liialt detailseks minna, siis kiputakse tihti kõnega kiirustama, mistõttu võib kuulajale info arusaamatuks jääda. Oluline ei ole mitte rääkida palju ja kiiresti, vaid võtta kogu info kokku võimalikult konstruktiivselt ning rääkida selgelt ja arusaadavalt. Samamoodi oleks soovituslik esitluse slaididele paigutada võimalikult vähe teksti, kuna lühikese ettekande jooksul ei jõua žüriiliikmed kindlasti kogu infot läbi töödelda. Ettekandes võiks info esitada kokkuvõtlikult graafikutel ja joonistel ning idee selgitamiseks võimalusel lisada juurde pilte, tootetutvustuse videoid jms. Slaididel peaks olema kindlasti kajastatud, millist probleemi ettevõte lahendab, mis on nende toode/teenus, mida pakutakse, milline on nende peamine konkurentsieelis. Konkurentsieelise puhul ei ole vajalik esitluses välja tuua põhjalik konkurentide võrdlus, kuid tooge välja, kui unikaalne teie toode on, ehk mis on see peamine asi, mis teie toote või teenuse eriliseks teeb. Samuti pange esitlusse kirja ka finantsandmeid (tulu, kulu, kasum), millega näitate, et teie toote/teenuse vastu on reaalselt ka nõudlus olemas.