/nginx/o/2014/07/21/3221349t1h0ed5.png)
Viimastel aastatel tagaplaanile vajunud Sony muusikapleieri bränd Walkman loodab 35 aastat peale oma debüüti uuesti kasutajaid paeluda, kirjutab Wall Street Journal.
Kui esimene Walkmani nime kandnud kassettpleier oli suunatud massiturule, siis uus 700 dollarit maksev audiomängija ZX1 on suunatud teadlikumale ja nõudlikumale kasutajale.
Sony väitel on iga ZX1 käsitsi vormitud kõrvalist heli summutavast alumiiniumist ning see mahutab 128 GB ülikvaliteetse failivorminguga muusikat, mida saab mängida kuni 16 tundi järjest.
«Ütlesime disaineritele ja inseneridele - looge hea toode ning ärge muretsege kulude pärast,» ütles ettevõtte tooteplaneerimisjuht Kenji Nakada.
Vähemalt Jaapanis on pleier ka suutnud läbi lüüa, koduturul on seda analüütikute hinnangul müüdud juba tuhandeid eksemplare. Praeguseks on see jõudnud ka suurematele Aasia turgudele ja Euroopasse, USA huvilised peavad veel veidi ootama.