Tallinlasest lugeja saatis Tarbija24 toimetusele kirja, milles ta kurtis, et suuremad poed ja kaubandusketid üritavad tarbijatel nahka üle kõrvade tõmmata.
Üleskutse: milliste sooduspakkumistega on kaupmehed sind ninapidi vedanud?
«Juba mitmendat korda oleme perega ostlemisel sattunud sama müügitehnika peale. Kliente meelitatakse kaupu ostma «sooduse» all, ladudes segalavadele erinevate kampaaniahindadega tooteid ning poetades samal ajal nende sooduskaupade vahele ka üks suvaliselt valitud analoogtooteid, mille hind on oluliselt kallim, sisuliselt tavahind. Seda hinda ei ole aga soodustoodete juures kuskil välja toodud,» kirjutas murelik lugeja.
«Nädalapäevad tagasi müüdi Lasnamäe Jyskis lastejalatseid. Nende juurde oli märgitud: siin korvis kogu valik kuni kolm eurot. Kassas tuli aga välja, et jalatsid maksid hoopis ligi viis eurot,» tõi ta näiteks.
Pahameelt sai lugeja tunda ka teise ostukorra ajal. «Eile olid Rimis kassade juurde välja pandud erinevate soodushindadega karastusjoogid. Nende hinnaskaala oli 35–85 eurosenti. Pool korvi oli täis laotud aga Bottle Greeni maitsevett, mille hinda polnud kuskil näha ning kassas selgus, et pudeli hinnaks oli 1.39 eurot,» rääkis ta veel.
«Loomulikult on võimalus kallis toode kassas ostmata jätta, kuid enamasti on kassas järjekorrad ning kassiir ise ei saa rida tühistada, vaid peab kutsuma selleks vanemmüüja. See aga tähendab ootamist, pahaseid pilke jms. Paljud kliendid ütlevad häbi kartuses, et las see siis jääb,» tõi tallinlane välja.
Anna toimetusele teada, kas ja kuidas oled sooduspakkumistega alt läinud.