Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Elioni ja EMT käive ja kasum kasvas esimesel poolaastal ühe protsendi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
EMT ja Elion ühendati Eesti Telekomi ärinime alla. Kaubamärgid jäävad esialgu kasutusele. Pressiüritus ettevõtte esinduskaupluses Viru Keskuses. Pildil EMT, Elioni ja Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm.
EMT ja Elion ühendati Eesti Telekomi ärinime alla. Kaubamärgid jäävad esialgu kasutusele. Pressiüritus ettevõtte esinduskaupluses Viru Keskuses. Pildil EMT, Elioni ja Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm. Foto: Erik Prozes

Teises kvartalis TeliaSonera kontserni poolt maapõhise juhtimise alla ühendatud Elioni ja EMT käive kasvas esimesel poolaastal mullusega võrreldes ühe protsendi 1,26 miljardilt Rootsi kroonilt 1,27 miljardi Rootsi kroonini.

Ärikasum enne kulumit (EBITDA) kasvas samal ajal 1,3 protsenti 425 miljoni Rootsi kroonini.

Teise kvartali lõpu seisuga kahanes EMT klientide arv mulluselt 872 900 kliendilt 300 võrra 872 600 kliendile ning hinnanguline turuosa oli 45%.  Lepinguliste klientide arv kasvas aastaga 65 800 kliendi võrra võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Suurim kasv tuli mobiilsest internetist. Arvutis mobiilse interneti kasutajate arv kasvas aastaga 10%, nutitelefonis mobiilse interneti kasutajate arv 19%.

Elioni lauatelefonide klientide arv kahanes aastaga 2,9 protsenti,  IPTV-klientide arv kasvas aastaga ligi 3%, ulatudes teise kvartali lõpuks 164 000-ni.  Elioni internetiühenduse kasutajate koguarv oli juuni lõpu seisuga ligikaudu 223 000, mis on 2,5% enam kui mullu samal ajal. Sealhulgas on kasvanud ülikiiret internetti võimaldava valguskaablivõrguga ühendatud perede osakaal, ulatudes 31% internetiühenduse kasutajate koguhulgast.

Elioni hinnanguline turuosa kaabeltelevisiooniteenuste valdkonnas on 46%, mida on 1% võrra rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Internetiühenduse valdkonna turuosa on jäänud samale tasemele, ulatudes 58%-ni.

Tagasi üles