Päevatoimetaja:
Sander Silm

Värvilised mummud kutsuvad veini tuju järgi valima

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Värvilised mummud veinipudelil passitavad kokku joogi ja jooja tuju.
Värvilised mummud veinipudelil passitavad kokku joogi ja jooja tuju. Foto: Tridens

Kangema joogikraami maaletooja AS Tridens on oma veinipudelitele kleepinud värvilised mummukesed, mis peaksid aitama ostjal oma tujule vastava pudeli valida.

Oranž mummuke tähendab, et vein maitseb hea rõõmsa tujuga, punase mummukesega vein vallatu meeleolu korral ja halli märgiga jook sobib mõtlikule inimesele.

«Veiniasjatundjad kirjeldavad veine tihti keerukate sõnadega, mis tavalise tarbija jaoks  kaugeks jääda võivad. Meeleolud on aga omased ja mõistetavad meile kõigile. Kirjeldades veine meeleolude kaudu, teeme veini maitse mõistmise ja igasse olukorda sobiva veini valimise inimeste jaoks omasemaks, lihtsamaks ja arusaadavamaks, » tutvustas Tridensi tootejuht Valdo Matkamäe.

Meeleolu ja veini kokkuviimine on tema sõnul sobilik kahel põhjusel – esiteks võib vein erinevaid emotsioone põhjustada ning teiseks passivad erinevad veinid erinevate meeleolude ja olukordadega.

«Kui teil on plaanis näiteks kodune romantiline õhtusöök kallimaga, sobib seda ilmestama vein, mis on loomult unistav. Kui aga on plaanis pidžaamapidu sõbrannadega, sobiks ilmselt pigem rõõmsa, muheda või vitaalse loomuga vein,» ütles Matkamäe.

Värvilised mummud on Tridens peale kleepinud pea 100-le veinile, mille hinnad jäävad enamasti 60-150 krooni kanti.

Tagasi üles