Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Nike teenis jalgpallitoodetelt aastaga üle 2,3 miljardi dollari

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Eilses poolfinaalis hävitava kaotuse vastu võtnud Brasiilia sponsoriks on Nike, võitu pühitsenud Saksamaal aga Adidas.
Eilses poolfinaalis hävitava kaotuse vastu võtnud Brasiilia sponsoriks on Nike, võitu pühitsenud Saksamaal aga Adidas. Foto: SCANPIX

Maailma üks tuntuim sporditarvete bränd Nike teenis 31. mail lõppenud finantsaastal jalgpalliga seotud kaupade müügist 2,3 miljardit dollarit tulu, mis on 23 protsenti rohkem kui aasta varem, kirjutab Reuters.

Ettevõtte tegevjuhi Mark Parkeri sõnul ei sisaldu nimetatud summas mõned jalgpalliga seotud elustiilitooted, mis omakorda peaks lisama juurde paarsada miljonit dollarit.

Nike, mis varustab MMi poolfinalistidest Brasiiliat ja Hollandit, ootab sarnast kasvu ka käesoleval finantsaastal.

Pikaaegne jalgpalli MMi sponsor Adidas, mille vormi kannavad käimasoleva MMi poolfinalistidest Saksamaa ja Argentina, loodab käesoleval aastal teenida jalgpalliga seonduvalt 2,7 miljardit dollarit.

Tagasi üles