Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: kuidas leida Omniva kodulehelt postkontorite lahtiolekuaegu?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Omniva kodulehekülg.
Omniva kodulehekülg. Foto: Omniva kodulehe kuvatõmmis

«Mul oli nädalavahetusel väga vaja teada, mis kellani ja millal on avatud kohalik postkontor linna ääres. Paraku jändasin ma koos elukaaslasega pikalt ja kaua, aga lahtiolekuaegu Omniva koduleheküljelt ikka ei leidnud. Kogu aeg tuli ette ainult aadress. Lõpuks sain info alles üldiselt klienditeeninduse numbrilt,» kurtis lugeja ja soovis teada, kuidas lahtiolekuaegu ikka üles leida.

Vastab Omniva kommunikatsioonijuht Kadri Tonka:

Omniva uus veeb on kasutusel 2. juunist ning veel pisut harjumatu nii klientidele kui ka meile endile. Oleme teadlikud, et postkontorite andmete ülesleidmine meie kodulehelt on keeruline ning seetõttu alustanud lisaarendustega. Täname kliente tagasiside eest ning palume veel veidi kannatust, et ettepanekud ellu viia.

Hetkel on postkontorite lahtiolekuaegasid võimalik veebist näha kasutades «otsin nime järgi» otsingut. Näiteks, valides avalehel otsingute hulgast asukohaotsingu ning sisestades sinna Elva, kuvatakse kaart koos otsinguakendega «otsi aadressi järgi» ja «otsin nime järgi», viimast valides tulevadki lahti nii lahtioleku kellaajad kui ka aadress.

Teenuste kasutamisel tekkivate küsimuste puhul on abiks Omniva klienditeeninduskeskus numbril 661 6616 või meiliaadressil info@omniva.ee. Postkontoritel klientidega suhtlemiseks eraldi telefoninumbreid ei ole. Ühtne number kõigile päringutele vastamiseks on kastutusel seetõttu, et postkontoris on klienditeenindaja eesmärk pakkuda kvaliteetset letiteenindust, mitte olla valmis vastama telefonitsi saabuvatele kõikidele klientide küsimustele.

Klienditeeninduskeskuses töötavad professionaalsed töötajad, kes oskavad kiiresti vastata erinevatele esitatud küsimustele. Kui küsimus on kohalikku laadi, saab telefoniteenindaja võtta ühendust postkontori töötajaga ning vastust vajadusel täpsustada.

Tagasi üles