Rahvusvaheline keskkonnakaitseorganisatsioon Greenpeace süüdistab mänguasjatootjat Lego ebaeetilises partnerluses naftatootjaga Shell.
Lego ja Shelli partnerlus vihastas keskkonnaaktivistid välja
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nimelt vihastas keskkonnaaktivistid välja Lego Arktikat kujutav tooteseeria, mida Shelli brändiga müüdi 26 riigi bensiinijaamades. Ettevõte teenis sellelt väidetavalt 116 miljonit dollarit tulu.
Greenpeace hinnangul ohustab Shell oma tegevusega Arktika ilusat ning habrast keskkonda, mistõttu on ettevõtte logo kasutamine loodusidülli kujutavatel mängukomplektidel küüniline.
Lego oli sunnitud end kaitsma Twitteris. «Me oleme kurvad, kui Lego brändi kasutatakse vahendina organisatsioonide vahelistes vaidlustes.»