EMT ja Spotify aitavad teineteisel kliente leida

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiilioperaator EMT esitles täna koostöölepingut  Rootsi muusikastriimimiskeskkonnaga Spotify. Torti lõikavad lahti Spotify strateegiliste partnerluste üksuse juht Martin Larsson ja Eesti Telekomi erakliendi- ja turundusüksuse direktor Piret Mürk-Dubout
Mobiilioperaator EMT esitles täna koostöölepingut Rootsi muusikastriimimiskeskkonnaga Spotify. Torti lõikavad lahti Spotify strateegiliste partnerluste üksuse juht Martin Larsson ja Eesti Telekomi erakliendi- ja turundusüksuse direktor Piret Mürk-Dubout Foto: EMT

Mobiilioperaator EMT esitles täna koostöölepingut  Rootsi muusikastriimimiskeskkonnaga Spotify, mis võimaldab internetiklientidel kasutada voogedastuse

premium

paketti kuni aasta kestel tasuta.

Kampaania kehtib EMT arvutile või mobiilsele seadmele mõeldud internetipakettide klientidele, pakkumise kestus sõltub sõlmitava tähtajalise lepingu pikkusest (6 kuud või 12 kuud).

Peale Spotify Premium soodusperioodi lõppu rakendub kliendile automaatselt Spotify kuutasu 6,99 eurot. Soovi korral on võimalik Spotify teenuse kasutamine ka ära lõpetada.

Pressiüritusel lahendust tutvustanud Spotify strateegiliste partnerluste üksuse juhi Martin Larssoni sõnul on selline koostöö mobiilioperaatoritega mujal Euroopas üsna tavaline. Kui Skandinaavias on peamiseks partneriks EMT emafirma TeliaSonera, siis näiteks Suurbritannias Vodafone ja Virgin Media.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles