Möödunud aasta oli Õllesummerit korraldavale Meediaekspress OÜ-le edukas, kuid edukuseharjale seilama Meediaekspressi omanik Marje Hansar jääda ei julge. Äri on lihtsalt sedavõrd heitlik, kirjutab Äripäev.
Õllesummer vahutab kasumit
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Meediaekspress OÜ, mille peamine käive tuligi möödunud aastal Õllesummeri korraldamisest, teenis mullu veidi enam kui 36 000 eurot kasumit ning käive tõusis varasema aastaga 17 protsenti, 900 000 euroni.
Tänavuse aasta kohta Hansar ennustusi teha ei soovinud, sest kuigi Õllesummer on järgmisel nädalal, on meelelahutusäri heitlik. Mis aga puutub rahaasjadesse, siis lausus Hansar, et seda tüüpi äris peab ise jääma alati tagaplaanile.
Loe pikemalt Äripäevast.