Premia jäätisemüük kukkus teises kvartalis 15 protsenti 10,4 miljoni euroni, kontserni kogukäive kasvas 4,7 protsenti 29,1 miljoni euroni, teatas ettevõte börsile.
Premia jäätisemüük kukkus 15 protsenti
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Premia selgitas, et jäätisesegmendi käive kahanes 2014. aasta 2. kvartalis eurodes arvestatuna 14,7 protsendi võrra, kui aga Vene rubla kursi nõrgenemine euro suhtes elimineerida, kahanes segmendi käive antud perioodil 10,4 protsendi võrra. Kui 2013. aasta mai lõpus ja juunikuus valitsesid sihtturgudel soojad ilmaolud, mis avaldasid positiivset mõju jäätise müügile, siis sel aastal on 2. kvartali ilm, eriti juunikuus olnud jahe, avaldades ka negatiivset mõju jäätise käibele.
Premia külmutatud toodete käive kasvas 11,4 protsenti 6,7 miljoni euroni ning kala ja kalatoodete müük kasvas 26 protsenti.