Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tele2 jättis kliendi pika ninaga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy
Elina tahtis osta Samsung Galaxy S4.
Elina tahtis osta Samsung Galaxy S4. Foto: SCANPIX

4. juunil ostis Elina Truuväärt Tele2 e-poest musta korpusega telefoni Samsung Galaxy S4 Mini, kuid temani telefon ei jõudnudki.

«Kuna ei juhtunud tükk aega midagi ning mulle ei toodud telefoni, hakkasin iseteeninduses vaatama, et miks,» rääkis Truuväärt, kelle sõnul näitas veebipood, justkui tellimus oleks katkestatud mittemaksmise tõttu.

9. juunil kirjutas naine Tele2-le, kuid alles kaks päeva hiljem helistati talle tagasi. Tele2 klienditeenindaja lubas telefoni viie tööpäeva jooksul Pärnu Kaubamajaka esindusse saata.

«Tänaseks on kätte jõudnud kuues tööpäev (18. juuni - toim) ja tellimust ei ole ikka veel täidetud põhjusel, et ei ole hetkel sellist telefoni. Samas müüb teie e-pood seda ikka jätkuvalt edasi,» kirjutas Truuväärt Tele2-le saadetud kirjas, milles tõdes, et Tele2 e-poega on tal probleeme juba kolmandat korda.

Mobiilioperaator vastas talle, et telefoni tellimise soov on registreeritud 11. juunil ning praegu käib kõikide Eesti esinduste laoseisude kontrollimine, et saata telefon Pärnu esindusse.

Naise kirjale vastanud Tele2 teeninduskonsultant Valentina Vimut lubas talle ebamugavuste korvamiseks viie-eurost kompensatsiooni.

Truuväärt rõhutas vastu saadetud kirjas, et kui lähiajal mobiil esindusse ei jõua, tahab ta, et mobiilioperaator kannaks telefoni eest tasutud raha tema arvele tagasi.

Kümme päeva hiljem ei olnud Truuväärt ikka veel telefoni kätte saanud. Ta kirjutas Tele2-le uue kirja, kus toonitas, et kui ta pole telefoni 2. juuliks kätte saanud, soovib ta tühistada tellimuse ja palub raha oma pangakontole tagasi kanda.

«Elisa esinduses on see mudel täiesti saadaval ja mul on lihtsam ja kiirem see sealt soetada. 04.07 saab täis kuu, kui ma seda ostu üritama hakkasin,» lisas Elina kirjas.

Tele2 aga vastas, et musta värvi Samsung Galaxy S4 Mini telefoni pole ega tulegi enam müüki. Truuväärtil soovitati valida mõni teine mudel, mis on oma omadustelt sellele kõige sarnasem.

Klient ei mõistnud, miks talle varem asendusvarianti ei pakutud. Samuti selgus, et sama mudelit on pakkuda punase korpusega.

«Ma tõesti ei oska enam isegi vihastada ka. Miks ei teavitatud siis kohe, et on olemas punane telefoniversioon? Miks ei pakutud asendusvarianti? Kas tõesti on raske aru saada, et mind huvitab konkreetse mudeli sisu, mitte see, kuidas ta välja näeb?» vastas Truuväärt ning ähvardas kirjavahetuse ka sotsiaalmeediasse üles riputada.  

Talle lubati raha telefoni eest tagastada viie tööpäeva jooksul.

Kui Truuväärt 2. juulil Tarbija24 toimetuse poole pöördus ei olnud tal ei telefoni ega ka raha arvele tagasi kantud. Raha sai ta tagasi 4. juulil ehk täpselt kuu aega pärast telefoniostu. 

Tema sõnul oli põhiprobleem kliendiga suhtlemises, sest Tele2 oleks võinud temaga ise ühendust võtta, kui laoseis oli välja selgitatud. Ta soovitab teistelgi olla e-poest ostmisel ettevaatlik. 

Tänaseks on naine ostnud sama telefoni ehk Samsung Galaxy S4 Mini Elisa esindusest.  

«Vabandan kliendi ees, tema küsimusega läks tõesti liiga palju aega. Klient soovis telefoni, mis on oli otsa saanud. Pakkusime alternatiivi, kuid kahjuks lao, kõnekeskuse, poe ja kliendi vaheline suhtlus venis lubamatult pikaks. Raha tagasimakse on kliendile juba tehtud,» kommenteeris Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt telefoniostu protsessi ja kirjavahetust.

Tagasi üles