/nginx/o/2014/07/04/3165187t1ha4a5.jpg)
Kui me räägime, on meil aega ligi 60 sekundit, et köita kuulajate tähelepanu, luua usutavus ja motiveerida inimesi end kuulama, ütles Darlene Price, kes on ühtlasi Well Said’i president, vahendab Business Insider.
Kui me räägime, on meil aega ligi 60 sekundit, et köita kuulajate tähelepanu, luua usutavus ja motiveerida inimesi end kuulama, ütles Darlene Price, kes on ühtlasi Well Said’i president, vahendab Business Insider.
Kui sa raiskad neid väärtuslikke sekundeid naljale, päevakorrale, vabandamisele või räägid sisutut juttu, siis tõenäoliselt on publiku tähelepanu hajunud ja seda on raske tagasi võita. «Sina, sinu sõnum ja kuulajaskond väärivad enamat,» ütles Price. «Sa pead alustama oskuslikult, see on kõige tähtsam osa.»
Price pakub seitse võimalust, kuidas suurepäraselt alustada oma esitlust.