Reedel Rimist Leiburi kuldse röstsaia ostnud klient avastas kodus, et paki peal on mitu kuud vana kampaaniatekst.
Leiburi aegunud kampaania pahandas saiaostjat
Kampaania kestis märtsi algusest aprilli lõpuni ja kõik kampaania loosimised on tänaseks lõppenud. Kampaanias oli võimalik võita rösterit või reisi kahele Pariisi.
«Miks müüakse kaks kuud hiljem ikka vana kampaaniapakendiga saiu?» imestab Tarbija24 lugeja. «Mõni inimene ei pruugi viga märgatagi ning saadab pahaaimamatult sõnumeid, et võita reisi, mis on tegelikult juba ammu välja loositud.»
Rimi pressiesindaja Katrin Bats nentis, et sama pakendiga röstsai oli müügil ka kõikides teistes kauplustes üle Eesti.
Leiburi turundusjuht Annika Oja märkis, et paraku ei suuda Leibur ega reeglina ka ükski teine ettevõte päris täpselt prognoosida kampaania edukust. «Meil jäi paraku hulk pakendit üle, mida minema visata oleks lihtsalt suur kulu ja samuti ka kahju loodusele,» põhjendas Oja. «Seega otsustasime veel kuni juuni lõpuni kasutada olemasolevaid kampaaniapakendeid, sest tarbijad saavad nii pakendilt kui ka meie kodulehelt info, et kampaania on tänaseks lõppenud.»
Oja kinnitusel kasutab Leibur alates homsest tootmises taas ilma kampaania-infota pakendeid.
Leibur vabandab arusaamatuse pärast.