Eesti Meedia gruppi kuuluva AS-i Kanal 2 puhaskahjum süvenes eelmisel aastal aastaga ligi 484 000 eurolt 1,3 miljonile eurole ja jaotamata kahjum oli pärast seda 3 miljonit eurot.
Kanal 2 kahjum kasvas eelmisel aastal 1,3 miljonile eurole
Ettevõtte käive kasvas aastaaruande andmetel 7 protsenti 10,6 miljonile eurole. Tuludest andis 86 protsenti telereklaami müük ja vahendamine.
Ettevõtte tooteportfelli kuulusid kolm teleprogrammi: vaba juurdepääsuga üleriigilise televisiooniteenuse osutamise tegevusloa alusel toimiv Kanal 2 ning tingimusjuurdepääsuga Kanal 11 ja Kanal 12. TNS Emori uuringu andmetel oli 2013. aastal Kanal 2 Eesti vaadatuim telekanal 15 protsendiga, ETV osakaal oli 14,6 ja TV3 osakaal 12,9 protsenti.
Lisaks vahendas Kanal 2 Venemaa päritolu teleprogrammi NTV Mir Eesti reklaamiaja müüki.
Kanal 2 turunduskulud olid 136 000 eurot võrreldes 2012. aasta 114 000 euroga.
Filmide, seriaalide ja saadete litsentse kandis ettevõte maha litsentsiperioodi lõppemise tõttu summas 24 000 eurot võrreldes 2012. aasta 155 000 euroga. Originaalprogrammi laost kandis ettevõte summas 942 000 eurot maha saateid, mille näitamise kasumlikkus tulevikus oleks kaheldav.
Tulevaste perioodide tulude all on kajastatud saatele "Tohter Olaf" tehtud ettemaks summas 80 000 eurot ja saatele "Reporter" eurolugudega seotud ettemaks summas 84 000 eurot.
Ettevõtte töötajate keskmine arv püsis 60 inimesel, tööjõukulud suurenesid aga 1,98 miljonilt 2,2 miljonile.
TNS Emori andmetel kasvas 2013. aastal kogu meediaturu maht aastases võrdluses 5,4 protsenti, sealhulgas telereklaamiturg 7,8 protsenti, ja prognooside kohaselt jätkub kasv ka 2014. aastal, märgib Kanal 2.