Päevatoimetaja:
Sander Silm

Vaata, kes on Rimi ja Säästumarketi parimad teenindajad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy

Rimi Eesti iga-aastase teenindajate võistluse Nobenäpp võitis seekord Sillamäe Säästumarketi teenindaja Aina Blazkova, kes sai auhinnaks 960-eurose reisivautšeri.

Nobenäpu tiitli võitnud Balzkova töötab Sillamäe Säästumarketis alates 2010. aastast. Nobenäpu konkursil on ta osalenud eelnevalt neli korda - eelmisel aastal jäi ta teiseks.  

Teenindajate võitluste teise koha sai Tallinna Postimaja Rimi teenindaja Gerli Piirimaa, kes on Rimis töötanud vaid pool aastat.

Kolmanda koha saavutas aga kuuendat aastat konkursil osalenud Õie Samma, kes töötab Rakvere Rimi hüpermarketis.

Teise ja kolmanda koha võitjatele kingiti auhindaks reisivautšerid 770 ja 510 euro väärtuses. Konkursil osales üldse kokku 152 teenindajat.

Rimi Eesti juht Anders Torell tõdes, et konkursi finaal oli väga tasavägine. «On hea meel, et Rimi ja Säästumarketite kauplustes töötavad väga võimekad ja pädevad teenindajad, kes soovivad pakkuda klientidele väga head teeninduselamust,» ütles ta.

«Iga-aastane Nobenäpu konkurss on väga hea võimalus just need silmapaistvad teenindajad esile tuua ning neid avalikult tehtud tubli töö eest tunnustada,» lisas ta veel. 

Nobenäpu žüriis oli sel korral esimest korda ka Tallinna Teeninduskooli kaubandusvaldkonna juhtivõpetaja Aive Antson. Tema sõnul oli tegu väärt kogemusega.

«Veendusin, et õpetame koolis õigeid asju ja meil on tööandjatega ühised väärtused,» märkis ta.

Antsoni sõnul oli näiteks põnev jälgida, mida soovitab võistleja, kui klient soovib osta alaealisele alkoholivaba õlut. Eluliste situatsioonide kaudu saavad õpetajad teada, kuidas teenindajad tegelikus elus käituvad. Ta lisas, et oluline on ka kooli ja tööandja koostöö.

«Võib kindlasti öelda, et võistlusel osalejad väärtustavad oma tööd, neis on valmisolek täpsustada kliendi soove ning neile vajalikku pakkuda. Oli näha ja tunda, et võistlejad olid uhked iseendi üle, et nad olid jõudnud lõppvooru. Üksteiselt «mõõdu võtmine» ja üheskoos tegutsemine lisab indu ja annab jõudu igapäevaseks tööks kaupluses,» kirjeldas Antson töömeeleolu.

Rimi korraldab Nobenäpu võistlust alates 2007. aastat. Võistluse eesmärgiks on toetada teenindustaseme järjepidevat arengut kauplustes ning ärgitada teenindajaid tõstma oma erialaste teadmiste ja oskuste taset.

Nobenäpu finaali jõudnud teenindajatel oli vaja läbida erinevaid katseid. Hinnati nende oskust nii ennast kui ka tooteid tutvustada. Samuti pidid kõik finalistid reaalses teenindussituatsioonis ennast proovile panema ning kirjutama ka essee teemal, kuidas saaks just tema muuta klienditeenindust meeldivamaks.

Tagasi üles