Kuigi alates eilsest peavad kaupmehed oma toodete ja teenuste juures nende hindu nii kroonides kui eurodes näitama, ei kehti see nõue reklaamidele.
Reklaamides eurohindu näitama ei pea
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomik selgitas, et reklaamidele erandit tehes arvestati nii tarbijate kui ettevõtjate esindajate huve.
«Paljud reklaamimaterjalid on juba varem valmis trükitud, erand tehti selleks, et neid ei tuleks uuesti tegema hakata,» selgitas ta.
Turetski-Toomik lisas, et ehkki ettevõtetel pole enne eurole üleminekut kohustust oma reklaammaterjalides eurohindu näidata, on see siiski soovitatav.