Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Coca-Cola uus toode pälvib palju kriitikat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Coca-Cola Life.
Coca-Cola Life. Foto: Wikipedia

Püüdluses pakkuda tarbijale tervislikku versiooni traditsioonilisest kofeiinilimonaadist on Coca-Colast toonud turule uue toote, mis juba pälvib omajagu kriitikat. Ainsana Euroopas leiab rohelise embleemiga Coca-Cola Life'i Suurbritanniast.

Tarbijate seas on tekitanud segadust, kas senised suhkruasendajatega valmistatud Coca-Cola joogid on tervislikud ning kahtlustavad, et selliste jookide tihe tarbimine mõjub nende kaalule halvasti.

Vastuseisuks kriitikale kunstlike magusainete kohta, mida sisaldavad dieetkoola ja «nullsuhkrusisaldusega» koola, lasi Coca-Cola turule uue toote Coke Life, vahendab Business Insider.

Uus toode peaks maitseomadustelt kopeerima traditsioonilist Coca-Colat ning on saadaval Argentiinas, Tšiilis ja Suurbritannias. Uue toote magustamiseks on kasutatud Paraguai suhkrulehte steviat, mis on naturaalne kalorivaba magustaja.

330-milliliitrine suhkru ja stevialehe ekstraktiga maitsestatud Coca-Cola Life sisaldab 89 (originaalne Coca-Cola sisaldab 139 kilokalorit) kilokalorit. Uue toote pakendikujunduses on kasutatud seni tuntud punase asemel rohelist värvi.

Businessweek’i andmeil on aga karastusjookide tarbimine viimastel aastatel üldnumbrites vähenenud.

Samal ajal kui steviaga maitsestatud koolajook on tervislikke eluviise pooldavate inimeste seas vastu võetud, ei ole see jook suutnud kõnetada tavatarbijat.

Toode on saanud kriitikat, et maitseb nagu köhasiirup.

 
 

Märksõnad

Tagasi üles