/nginx/o/2014/06/13/3113089t1h4d0d.jpg)
«Nii mina kui ka mitmed mu tuttavad mängivad usinalt tarbijamänge, kuid võite tuleb tutvusringkonda üldiselt harva. Hoian pidevalt silma peal loosimistel ning viimasel kolmel aastal on võitjate nimekirjas peaaegu kogu aeg esinenud üks nimi. Olen kuulnud, et poetöötajad koguvad päeva jooksul ostutšekid kokku ja saadavad need enda või pereliikmete nime all ära, mis on teiste mängijate suhtes ebaaus. Siit minu küsimus, kas kampaaniat korraldav ettevõte kontrollib selliseid võimalusi või vaadatakse läbi sõrmede, kui üks inimene saadab päevas mitu leiva-, šokolaadi- või jäätisetšekki? Tooksin välja viimati lõppenud tarbijamängud: Snickersi Sportlandi kinkekaardi kampaania, Gutta mahla kampaania, Leiburi kuldse röstsaia kampaania ja Super Vivaga Justin Timberlake´i kontserdile. Kõik need tarbijamängud on ostutšekkide registreerimisega. Ehk on tõesti sellel inimesel nii palju õnne,» kahtlustas Grete, viidates, et üks inimene on võitnud kõikides nimetatud auhinnakampaaniates.