Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: kuidas saab sama inimene igas auhinnamängus võita?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Loosiõnn naeratab vähestele.
Loosiõnn naeratab vähestele. Foto: Panther Media / Scanpix

«Nii mina kui ka mitmed mu tuttavad mängivad usinalt tarbijamänge, kuid võite tuleb tutvusringkonda üldiselt harva. Hoian pidevalt silma peal loosimistel ning viimasel kolmel aastal on võitjate nimekirjas peaaegu kogu aeg esinenud üks nimi. Olen kuulnud, et poetöötajad koguvad päeva jooksul ostutšekid kokku ja saadavad need enda või pereliikmete nime all ära, mis on teiste mängijate suhtes ebaaus. Siit minu küsimus, kas kampaaniat korraldav ettevõte kontrollib selliseid võimalusi või vaadatakse läbi sõrmede, kui üks inimene saadab päevas mitu leiva-, šokolaadi- või jäätisetšekki? Tooksin välja viimati lõppenud tarbijamängud: Snickersi Sportlandi kinkekaardi kampaania, Gutta mahla kampaania, Leiburi kuldse röstsaia kampaania ja Super Vivaga Justin Timberlake´i kontserdile. Kõik need tarbijamängud on ostutšekkide registreerimisega. Ehk on tõesti sellel inimesel nii palju õnne,» kahtlustas Grete, viidates, et üks inimene on võitnud kõikides nimetatud auhinnakampaaniates.

Vastab reklaamiagentuuri AD Angelsi juht Annika Avikson:

Super Viva auhinnakampaania võitjad loosib arvuti südaööl. Inimese kätt siin mängus ei ole ning sohki teha ei saa. Auhind antakse reaalselt kätte ainult juhul, kui võitja esitab ostutšeki, mis on kampaania lehel www.superviva.ee või sms’i teel registreeritud, arvuti poolt võitjaks loositud ning kus on kirjas toode, mis on kampaanias. Nii tundub, et T. Viksi näol on tegemist agara tarbijakampaaniates osalejaga, kellel on lihtsalt palju õnne!

Tagasi üles