Tarbija24 poole pöördunud Felixi klient sattus auhinnakampaanias osaledes segadusse, kuni selgus, et talle on kätte sattunud aasta aega vana ketšupipudel.
Lugeja sattus iidvana ketšupi tõttu segadusse
Pahane klient Simo pöördus Tarbija24 poole, kui avastas, et Felixi ketšupipudelil märgitud auhinnamängu peavõidu summa ei kattu kodulehel lubatuga. «Petmist täis reklaam Felixi poolt,» tõreles ta.
Simo saatis ka pildi, millelt nähtus, et toote etiketi peale oli võidusummana kirjutatud tõepoolest 3000 eurot. Kodulehel oli märgitud võit suurusega 2000 eurot. «Miks aetakse klientidele jama? Mul endal on see pudel äsja ostetud,» teatas ta.
Põltsamaa Felixi brändijuht Siiri Vare selgitas, et saab lugeja küsimusele vastuseks öelda, et kirja lisana olnud etikett on pärit ettevõtte eelmise, 2013. aasta kampaaniast. «Kampaania kuupäev on ka etiketil näha,» kinnitas ta.
«Käesoleva aasta Felixi jaanikampaania peaauhinnaks on 2000 eurot ning see info on kajastatud nii meie kodulehel olevates reeglites kui ka Felixi 1-kilogrammisel ketšupil oleval kampaaniaetiketil,» märkis Vare.
Paraku ei öelnud lugeja Tarbija24 toimetusele, kust ta nii vana ketšupi ostis või hankis.