Facebook andis teada, et kavatseb kasutajate sirvimisharjumusi jälgides oma klientidele senisest paremini sihitud reklaami müüma hakata.
Teeme ise: takista Facebookil sirvimisajaloo kasutamist
Kui see teile ei meeldi, siis on olemas lihtne moodus Facebooki takistamiseks. Selleks tuleb minna Digital Advertising Alliance’i kodulehele ja neile teada anda, et ei soovi oma sirvimisajalugu jagada. See on umbes nagu digitaalne reklaamitõrje kleebis postkastil.
Tähelepanu: kui kasutate AdBlocker Plusi või mõnda muud tarkvara, mis küpsised (cookies) keelab, siis keerake see enne kinni! Pärast võib jälle kasutada.
Valige jaotus «Companies Customizing Ads for Your Browser» ja avaneb nimekiri firmadest, mis sulle reklaami tahavad näidata. (vt pilti) Leidke sealt Facebook Inc ja tehke selle taha linnuke. Ühtlasi võite ära märkida ka kõik teised firmad, keda tahate oma digitaalsest tegutsemisest eemal hoida.
Sama tuleb teha ka telefonis või tahvelarvutis.
Androidis saab seda teha rakenduse Google Settings kaudu. Valige sealt Reklaamid (Ads) ja keelake linnukesega huvipõhised reklaamid.
iOSi kasutades valige Settings>General>Restrictions>Advertising ja lülitage sisse Limit Ad Tracking.