Uuringufirma AC Nielsen analüüsi kohaselt oli Eesti jaekettide müükide põhjal esimeses kvartalis kõige populaarsem mobiiltelefoni kõnekaardi bränd Smart, vahendab Tele2.
Uuring: millised on Eesti kõige populaarsemad kõnekaardid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uuringu kohaselt on Tele2-le kuuluva Smart kõnekaardi turuosa 33,4 protsenti, Zen kõnekaardil 21,2 ja Elisa kõnekaardil kolmandana 20,1. EMT Super kõnekaardi turuosa on 12,5 protsenti. Kõige rohkem on kahanenud EMT Simpel kõnekaardi turuosa, mis on 2012. aasta lõpust kukkunud neljakümnelt 8,3-ni. Smart kõnekaardi turuosa on sama perioodi jooksul kasvanud 21 protsendilt 33ni.