/nginx/o/2012/10/09/1364326t1h770c.jpg)
Uuringufirma AC Nielsen analüüsi kohaselt oli Eesti jaekettide müükide põhjal esimeses kvartalis kõige populaarsem mobiiltelefoni kõnekaardi bränd Smart, vahendab Tele2.
Uuringufirma AC Nielsen analüüsi kohaselt oli Eesti jaekettide müükide põhjal esimeses kvartalis kõige populaarsem mobiiltelefoni kõnekaardi bränd Smart, vahendab Tele2.
Uuringu kohaselt on Tele2-le kuuluva Smart kõnekaardi turuosa 33,4 protsenti, Zen kõnekaardil 21,2 ja Elisa kõnekaardil kolmandana 20,1. EMT Super kõnekaardi turuosa on 12,5 protsenti. Kõige rohkem on kahanenud EMT Simpel kõnekaardi turuosa, mis on 2012. aasta lõpust kukkunud neljakümnelt 8,3-ni. Smart kõnekaardi turuosa on sama perioodi jooksul kasvanud 21 protsendilt 33ni.