Omniva koduleht tekitas segadust

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva koduleht.
Omniva koduleht. Foto: Omniva kodulehekülje kuvatõmmis

Eesti Posti, uue nimega Omniva loodud kodulehekülg tekitas mitmes kliendis veel eelmisel nädalal segadust, kuid ettevõtte sõnul saavad pisidetailid muudetud, suuremaid rikkeid pole ette tulnud.

«Uus e-süsteem on nii keeruliseks muutunud. Eile ei saanud saadetisi vormistada, kuna leht ei laadinud, täna ei saa ID-kaardiga sisse logida,» kurtis üks Omniva klient nende Facebooki lehel. Teine soovis teada, miks ei leia enam koduleheküljelt üles kogu Post24 automaatide nimekirja.

Omniva kommunikatsioonijuht Kadri Tonka kinnitas, et nad on Facebooki lehel oleva tagasiside läbi vaadanud ja sealsed mured on tänaseks päevaks lahendatud. «Hetkel on kasutajate jaoks ehk natuke harjumatu sihtnumbri otsingu loogika, kus sihtnumbri leidmiseks peab teadma talu nime. Oleme ka selle kohta saanud klientidelt ettepanekuid ning muudame lähtuvalt saadud tagasisidest pisut selle loogikat selle nädala jooksul,» tõi Tonka välja.

Kõikide pakiautomaatide nimekiri on kodulehel Tonka kinnitusel samuti olemas, kuid ilmselt mitte kõige mugavama koha peal. «Vaatame selle kindlasti üle ja võimalusel paigutame selle lihtsamini leitavasse asukohta,» lausus Tonka.

Mingeid suuremaid takistusi ega ajutisi rikkeid ei ole Tonka sõnul uuel kodulehel olnud. «Ette on tulnud mõningaid väiksemaid detaile, mida on kasutajad märganud ning soovitanud muuta, et keskkond mugavamaks saada. Oleme selliste tähelepanekute eest väga tänulikud! Kõikide tähelepanekute ja ettepanekutega tegeletakse aktiivselt,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles