/nginx/o/2014/06/06/3094744t1hdf77.jpg)
Swedbanki andmetel ei jõudnud ühe kindla krediitkaardi tüübi omanikel perioodil 25.04-15.05 osa tehingutest broneeringusse, mistõttu ei vähenenud neil pärast ostusid ka kasutamata limiit.
Swedbanki andmetel ei jõudnud ühe kindla krediitkaardi tüübi omanikel perioodil 25.04-15.05 osa tehingutest broneeringusse, mistõttu ei vähenenud neil pärast ostusid ka kasutamata limiit.
Tehniline viga on parandatud ning nimetatud perioodil tehtud maksetehinguid näevad kliendid 5. juuni seisuga.
«Ma ei oska öelda, kui suur klientide arv täpselt oli, aga see puudutas kõiki neid, kes on teinud selles ajavahemikus konkreetse krediitkaardiga tehinguid. Tegemist on vaba tagasimakse graafikuga krediitkaartidega. Need on erinevate firmade omad – võib olla Maestro, võib olla Visa,» selgitas Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.
Kui klient limiidi ületas, läks ta kaart miinusesse. Täpsed andmed kuvas tema krediitkaart eile, mil kõik tehingud broneeringusse jõudsid. «Kelleltki midagi topelt ei võetud ja kõik tehingud on õiged,» kinnitas Siilivask.
Tehingu tegemise õiget kuupäeva saab kontrollida krediitkaardi tehingute väljavõttelt.