Täna hommikul kella 11st kuni pärast 15 päeval ei õnnestunud Danske Banki kliendil kasutada internetipanka. Panga sõnul on teenus taastatud.
Danske Banki internetipank oli tunde maas
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Vastab tõele, et internetipangas oli tehniline rike, mis ei lasknud klientidel internetipanka kasutada. Praeguseks hetkeks on probleemid kõrvaldatud,» lausus Danske Banki kommunikatsioonijuht Tõnu Talinurm.
Katkestuste ajal oli Talinurme sõnul klientidel võimalik sooritada teenustasuta makseid Danske Banki esindustes ja Telefonipangas. Sularahaautomaadid ja pangakaardid töötasid samuti tõrgeteta.
«Vabandame klientide ees, keda antud katkestus häiris!» lisas ta.