Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Mini-Rimi Andu – kassiir sai oma fännilehe

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Mini-Rimi Andu fännileht.
Mini-Rimi Andu fännileht. Foto: facebook.com/pages/Mini-Rimi-Andu

Mai algusest Tartu kaubahalli mini-Rimis kassiirina töötavale Andres Käosaarele tegid kliendid hiljuti Facebookis oma fännilehe «Mini-Rimi Andu», kus on juba üle 900 jälgija.

19-aastane Käosaar imestab isegi, kuidas talle nädala ajaga juba ligi tuhat fänni on kogunenud. «Selles mõttes on muidugi kurb, et kui tekib üks klienditeenindaja, kes veidi silma paistab, saab ta nii palju vastukaja. See näitab, et midagi on kuskil valesti,» mõtiskles ta.

Käosaar otsustas gümnaasiumi lõpetamise järel aasta vabaks võtta ja reisima minna. Sel kevadel pikalt reisilt naastes hakkas ta uusi võimalusi otsima. «Mõtlesin, et Rimi on kodule lähedal ja miks mitte proovida,» ütles ta. «Vanem vend veel küsis, kuidas ma julgen, et nii monotoonne ja tuim töö. Arvan, et kui inimene ise on tuim, siis on ka töö selline.»

Ise püüab ta klientidega rohkem kui tere-tasandil suhelda ja nalja visata. «Üritan murda stereotüüpi, et kassiir on masin,» märkis Käosaar, kes on enda sõnul positiivne ja optimistlik.

Pahuras tujus klientidega on ta siiski ettevaatlik. «Mõned inimesed pahandavad, kui neile nalja teha. Üritan siis lihtsalt rohkem naeratada, optimistlik olla.»

Rimi kõrvalt töötab ta baarmenina pubis Zavood. Kassiiri töö on tema sõnul aga kindlasti stressivabam ning palk on samuti suurem.

Käosaar naudib tööd kassiiri ja baarmenina, sest talle meeldib inimestega suhelda. «Kuna inimesi on erinevaid, on kogu aeg vaheldus.»

Sügisel plaanib Käosaar minna ülikooli, kas arstiteaduskonda või psühholoogiat õppima.

Rimi Eesti pressiesindaja Katrin Batsi kinnitusel tegid fännilehe Andresele kliendid, ent meesteenindajaid on Rimides ja Säästumarketites veelgi ning neid kõiki märgatakse ja kiidetakse.

«Ses mõttes on tõesti tegemist uue nähtusega teeninduses - mees kassas. Ise usume, et tegemist on uue põlvkonnaga, kes teenindaja ametit ära ei põlga, vaid oskab selle eeliseid näha,» lausus Bats.

Tagasi üles