Finnairi ja selle klientide vahele tekkisid erimeelsused hüvitiste osas, mille taga on Islandi tuhapilve põhjustatud kaos lennunduses.
Finnairi pakutav kompensatsioon ajab kliente naerma
Lennufirma pakutav kompensatsioon ajab kliente naerma, vahendas MTV3. Finnairi väitel pole tülisid tekkinud ja firma kinnitusel on rahulolematuid kliente vähem kui rahulolevaid.
35-aastane Espoost pärit mees jäi tuhapilve tõttu aprillis Lõuna-Koreasse Souli kolmeks päevaks lõksu.
«Finnairi Soome ja Lõuna-Korea esindused edastasid vastukäivat infot. Soomes öeldi, et koju ei pääse veel kaks nädalat. Finnairi Lõuna-Korea esindusest kinnitati, et lend läheb järgmisel hommikul. Ootasin lennu kinnitust, kuid seda ei tulnudki. Pidin ise olukorra selgeks tegema,» rääkis mees telekanalile.
Mehe sõnul ulatus välismaalt tehtud erakorraliste telefonikõnede kogumaksumus 400-500 euroni (6260-7825 krooni). Finnair pakub ühe Espoo firma tegevjuhile kompensatsiooniks 20 eurot (313 krooni).
Meelehärmi tekitab see, et Finnair teatas nädal tagasi, et hüvitab tuhapilve tõttu hätta sattunud klientidele kõik kulud.
Kui mehel õnnestus lõpuks pääseda kodumaa pool suunduvale lennukile, siis maandus see Rovaniemis. Seal ei osanud ükski Finnairi töötaja öelda, millal pääseb Helsingisse. Mees pidi võtma rendiauto ja sellega Helsingisse sõitma.
Finnairi teenindusjuhi Sami Mäenpää sõnul tuleb 20 eurot tarbijakaitseameti ja lennufirma kokkuleppest. Kõiki väljaminekuid ei saa kirjutada lennufirma kraesse, lisas ta.
Kompensatsiooni taotlemiseks tuleb teatada ametlikult tarbijakaitseameti kodulehekülje kaudu.