Päevatoimetaja:
Sander Silm

Altia Eesti jäi vaidluses reklaamlause üle kohtus kaotajaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Saarema Vodka pudel.
Saarema Vodka pudel. Foto: Peeter Langovits

Alkoholitootja Altia Eesti AS jäi Tallinna halduskohtus vaidluses tarbijakaitseametiga Saaremaa Vodka reklaamlause kasutamise üle kaotajaks.

Tallinna halduskohtu esindaja ütles esmaspäeval BNSile, et kohus otsustas jätta Altia Eesti kaebuse rahuldamata ja menetluskulud kaebaja kanda.

Kohtuotsusele saab esitada 30 päeva jooksul apellatsioonkaebuse ringkonnakohtule.

Altia Eesti tegevdirektor Ivar Aus on varem BNSile rääkinud, et tarbijakaitseamet tegi firmale mullu 21. detsembril ettekirjutuse lõpetada viinamargi Saaremaa Vodka reklaamimine lausega «Vötame mönuga».

Amet põhjendas ettekirjutust Ausi sõnul asjaoluga, et nimetatud reklaamlause näol on tegemist otsese üleskutsega alkoholitarbimisele.

Aus rääkis, et Altia Eesti ei nõustunud ameti ettekirjutusega ja taotleb kohtus selle tühistamist. Tema sõnul kasutab ettevõte reklaamlauset aastast 1999 ning seni pole see probleeme tekitanud.

Tagasi üles