Balbiino jäätise müük kasvas mullu tänu Onu Eskimo kaubamärgile pea viiendiku võrra.
Tuntus müüb – kuulus nimi kasvatas jäätisemüüki märgatavalt
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jäätisemüügi käive tõusis eelkõige tänu Onu Eskimo koorejäätiste 53-protsendilise ja Koorejäätiste 25-protsendilisele müügi kasvule, teatas Balbiino.
Balbiino müüs eelmisel aastal Eestis üle kümne miljoni jäätise, kasvatades oma kaubamärgiga jäätiste käivet 15 protsenti. Võrreldes 2012. aastaga oli kasv ligi 18 protsenti.
«Üllatajateks olid pulgajäätised, mille müük tegi eelmisel aastal suure hüppe, koguni 30-protsendilise käibekasvu – selle edu taga on jäätisesõprade südamed võitnud Draakoni sorbeti pulgajäätised ja Onu Eskimo pulgajäätised šokolaadiglasuuris,» ütles AS Balbiino juhataja Kaido Salurand.