Maailma väärtuslikumaks kaubamärgiks tõusis internetihiid Google, lükates senise liidri Apple´i troonilt, vahendab ERR uudisteportaal ERRi teleuudiseid.
Apple pole enam maailma väärtuslikum kaubamärk
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uuringufirma Millward Browni hinnangul kasvas Google'i väärtus aastaga 40 protsenti 115 miljardi euroni.
Tõusu üheks põhjuseks on internetiga ühendatud Google Glass prillide turule toomine.
Google võttis esikoha üle Apple'ilt, mille väärtus on langenud 20 protsenti 108 miljardi euroni. Apple jõudis esikohal olla kolm aastat. Neile järgnesid IBM, Microsoft, McDonald's ja Coca-Cola.