/nginx/o/2013/12/20/2709074t1ha2d1.jpg)
Maailma väärtuslikumaks kaubamärgiks tõusis internetihiid Google, lükates senise liidri Apple´i troonilt, vahendab ERR uudisteportaal ERRi teleuudiseid.
Maailma väärtuslikumaks kaubamärgiks tõusis internetihiid Google, lükates senise liidri Apple´i troonilt, vahendab ERR uudisteportaal ERRi teleuudiseid.
Uuringufirma Millward Browni hinnangul kasvas Google'i väärtus aastaga 40 protsenti 115 miljardi euroni.
Tõusu üheks põhjuseks on internetiga ühendatud Google Glass prillide turule toomine.
Google võttis esikoha üle Apple'ilt, mille väärtus on langenud 20 protsenti 108 miljardi euroni. Apple jõudis esikohal olla kolm aastat. Neile järgnesid IBM, Microsoft, McDonald's ja Coca-Cola.