Sony Music investeerib populaarsesse muusika tuvastamise nutirakendusse Shazam 3 miljonit dollarit, kirjutab Reuters oma allikatele toetudes.
Sony investeerib muusikatuvastusrakendusse Shazam 3 miljonit dollarit
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sama palju on raha paigutanud ettevõttesse ka teised muusikatööstuse gigandid nagu Warner ja Universal. Hiljuti investeeris ettevõttesse ka maailma rikkaim inimene, telekomimagnaat Carlos Slim, kelle rahapaigutuse suuruseks oli 40 miljonit dollarit.
Shazam on rakendus, mis aitab nutiseadme kasutajal selle mikrofoni kasutades tuvastada muusikapalasid, kuvades ühtlasi ka muud sellega seonduvat informatsiooni.