«Kas taimedele-seemnetele ka kuidagi tarbijakaitse laieneb ja kuidas seda tõestada, et ei saanud mida tahtsid? Mul endal on probleem ühe tomatiseemnete matiga, kust pidid ripptomatid tulema, aga hetkel on varred nii pikad ja tikksirged, et võiks lakke nad siduda,» kirjutab lugeja.
Lugeja küsib: kas tarbijakaitse laieneb ka seemnetele?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski.
Taimede ja seemnete puhul peab olema tarbijale esitatud info selle nimetuse ja ka hooldamise kohta. Kuna taimede kasvu mõjutab väga otseselt õige hooldamine ning erinevad tingimused võivad olla olulise tähtsusega. Kuna tegemist on tooteliigiga, mis erineb tavapärasest tarbijakaubast oluliselt, siis ei saa kahjuks kuidagi ka rohkem kommenteerida. Kui tarbija on veendunud, et ta on omalt poolt kõik korrektselt teinud on tal võimalus pöörduda ettevõtja poole, kes peab tekkinud olukorda selgitama ja vajadusel tõendama, millest on tingitud selline probleem.