Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Söögikoha reklaam tekitab klientides segadust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Lugeja pilt

Tarbija24 pöördunud lugeja kurtis, et Pääskülas asuv Babyback Ribs & BBQ kasutab klientide kohalemeelitamiseks ebaausaid kauplemisvõtteid, kuna nad ei täpsusta oma majaesises reklaamis, millal ja milelle 50-protsendiline soodustus kehtib.

Nimelt ütleb Pääsküla Babyback Ribs & BBQ maja ees laiuv suur reklaam «-50%» , kuid mingit täiendavat informatsiooni ei sisalda. «Lähemal uurimisel selgus, et antud soodustus kehtib BBQ menüüle ainult esmaspäeviti ja teisipäeviti kella 12.00 - 17.00,» kirjutas lugeja.

Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Paul kinnitas, et amet on alustanud antud pöördumisega seoses menetlust.

Pääsküla BabyBack Ribs & BBQ juhataja Marina Ignatjeva selgitas, et reklaamil ei ole täpsustatud kampaania tingimusi, kuna need muutuvad pidevalt. «Muutub menüürühm, millele soodustus kehtib, ning nädalapäevad, millal see kehtib. Just sellel põhjusel me paigaldasime tänava poole suunatud LED-ekraani, kus peal jookseb kampaaniat täpsustav informatsioon. Lisaks jookseb kampaania info meie restoranide siseekraanidel ja on avaldatud ka meie teistes infokanalites. Ka meie teenindajad alati räägivad lahti kampaania tingimusi kui selle vastu huvi tuntakse. Meil on kahju, et bänneril olev informatsioon ajas klienti segadusse,» ütles ta.

Ignatjeva lubas, et edaspidi proovib firma teha oma reklaammaterjale informatiivsemaks.
 

Märksõnad

Tagasi üles