Jaeketi Selver juhtkond on mitu korda avastanud, et klienditeenindaja kogub klientide maksete pealt boonuspunkte, tõmmates läbi oma Partnerkaardi.
Selver on korduvalt vahele võtnud skeemitavaid klienditeenindajaid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Meie sisekontrolli osakond teeb head tööd ja sellised juhtumid avastatakse reeglina kiirelt. Juhtumid on lõppenud erinevalt. Kui mitu korda jääb inimene varastamisega vahele, siis ta ei saa meil edasi töötada. Esimesel korral piirdutakse hoiatusega,» kinnitas Selveri kommunikatsioonijuht Annika Vilu, kes toonitas, et enamik klienditeenindaja on siiski ausad. Ka on reeglid kirjas ja inimesed on nendega tutvunud.
Ka Rimil on probleem olnud ebaausate klienditeenindajatega, kes on klientide poolt jäetud kleebised endale kogunud ning sellist teguviisi käsitleb Rimi väärteona.
Sel põhjusel on tõesti mõned teenindajad oma tööst ka ilma jäänud. Samas, nüüdseks taolisi juhtumeid väga sageli enam ette ei tule.
Teema tõstatas Ärileht.