Päevatoimetaja:
Sander Silm

Maailma suurim reklaamifirmade ühinemine jäi ära

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Prantsuse reklaamigrupi Publicis juht Maurice Levy ja Omnicomi juht John Wren
Prantsuse reklaamigrupi Publicis juht Maurice Levy ja Omnicomi juht John Wren Foto: SCANPIX

Eelmisel suvel ühinemisest teatanud Prantsuse reklaamifirma Publicis Groupe ja USA Omnicom Group teatasid nüüd, et on ületamatute takistuste tõttu otsustanud maailma suurima reklaamifirma loomisest loobuda, kirjutab Kauppalehti.

Ühisfirma käive oleks olnud 17 miljardit eurot ja väärtus 25 miljardit eurot. Firmade osalus pidi jagunema võrdselt.

Tehtud otsus ei olnud meeldiv, kuid siiski oli see vältimatu, ütles Publicis Groupe'i tegevjuht Maurice Lévy.

Tagasi üles