Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Lugeja küsib: kas panga preemiapunktide süsteem muutus?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Swedbanki sularahaautomaat.
Swedbanki sularahaautomaat. Foto: Raigo Pajula

«Miskipärast koguneb mul viimasel ajal neid preemiapunkte Swedbankis märgatavalt vähem, kuigi ma ei ole oma kaardiga maksmise harjumusi muutnud. Nüüd aegusid punktid üldse ära,» päris üks Tarbija24 lugeja.

Vastab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask:

Swedbanki preemiapunktide nn jagamise korda ei ole muudetud. Kui kliendile tundub, et ta saab vähem punkte, siis tasub üle vaadata oma ostukäitumine – kas klient tasub igakuiselt samas mahus ostude eest pangakaardiga ja/ või kasutas varem krediitkaarti tasumisel. Krediitkaardiga maksmisel kogunevad punktid kiiremini.

Deebetkaartidele laienenud preemiapunktide programmi esimene kogumise periood sai täis, klientidel aegusid preemiapunktid perioodil detsember 2013 kuni mai 2014 ehk poole aasta jooksul. Varem osalesid programmis ainult krediitkaartide omanikud, kuid kuna programm oli edukas, siis otsustasime laiendada seda tervele erakliendi baasile.

Preemiapunktide eest on kingituse tellinud üle 44 protsendi aktiivsetest eraklientidest. Paljud kliendid on kingitusi tellinud korduvalt.

Märksõnad

Tagasi üles