/nginx/o/2013/05/15/1754656t1h03ab.jpg)
Inimeste maitsmispsühholoogia uuringud näitavad, et toit tundub seda parem, mida rohkem selle eest on raha välja käidud.
Inimeste maitsmispsühholoogia uuringud näitavad, et toit tundub seda parem, mida rohkem selle eest on raha välja käidud.
Cornelli ülikooli teadlased uurisid toidu maksumuse mõju maitseelamustele, vahendab ERRi teadusportaal. Töös osales 139 inimest, kes said valida nelja ja kaheksa dollari vääringus restoranieine, ja kes hindasid toidu maitsvust üheksa punkti skaalal.
Selgus, et kallima toidu valinud inimesed nautisid oma rooga hoopis rohkem kui odavama valiku teinud kaaslased, seda ka siis, kui tegu oli tegelikult samade roogadega.
Toidu maksumus mõjutab oluliselt seda, kuidas inimene end süües tunneb ja millise hinnangu roogadele ja söömiskohale annab.