Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tuntud rõivabrändi kondoomireklaam vallandas pahameeletormi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Desiguali kondoomireklaam.
Desiguali kondoomireklaam. Foto: youtube.com

Tuntud Hispaania rõivabränd Desigual näitab oma emadepäevale pühendatud telereklaamis noort naist, kes torkab nõelaga katki kondoomi, et saaks kergemini rasestuda. Reklaam on vallandanud suure pahameeletormi.

Karismaatiline moebränd Desigual tuli välja uue telereklaamiga, mis on pühendatud emadepäevale, vahendab The Local. Reklaami lööklauseks on «Sina otsustad», seesama, mida paljud abordipooldajad kasutavad protestiks Hispaania uue rangema abordiseaduse vastu.

Reklaamis on noor atraktiivne naine, kes paneb kleidi alla padja ja kujutab end ette rasedana. Reklaami teises pooles torkab ta aga nõelaga kondoomipakendisse augu.

Avalikkus suhtub sellesse reklaami väga negatiivselt. Paljud noored mehed ja naised väljendavad oma rahulolematust näiteks Twitteris. «Desiguali reklaam võttis mu sõnatuks!» säutsus üks. «Desiguali reklaam näitab naist meeleheitliku või flirtivana, aga mitte emana,» leidis teine.

Desigual otsustas pahameeletormi tõttu televersioonist välja lõigata stseeni, kus naine teeb kondoomidesse augu.

Desigual ei võtnud The Localiga ühendust, et omapoolset kommentaari anda.

Vastuolulise reklaamiga tuldi välja ajal, kui tuhanded hispaanlased on avaldanud poolehoidu või mõistnud hukka valitsuse plaanid muuta abordiseadus veelgi rangemaks.

Kui seadus peaks jõustuma, on abort lubatud ainult vägistamise puhul või kui rasedus kujutab ohtu ema tervisele.

Tagasi üles