Mai parima veebireklaami tegi Imagine

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sille Neevits
Sille Neevits Foto: Imagine

Postimees.ee parima veebireklaami konkursi võitis mais Škoda Superb Combi «Proovi, milline märk sobib sellele autole».

Reklaami autoriks oli agentuur Imagine. Töö loominguline juht Kädi Kaasikmäe, AD Sille Neevits ja projektijuht Marget Haug.

Haugi sõnul tekkis idee teha veidi teistsugune reklaam tänu sellele, et tavaliselt on autoreklaamid väga tehnilised ja jäävad infomüras märkamatuks.

«Soov oli teha ilusale autole ilus reklaam, mis kannaks endas ka selle auto väärtust ja väärikust. Škoda on väärt olema kõrvuti teiste maailma parimate autobrändidega,» lisas Haug.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles