Riias toimunud rahvusvahelisel reklaamifestivalil Golden Hammer pärjati kodumaise agentuuri Identity tööd hõbedase haamriga.
Identity tõi Riiast koju hõbedase haamri
10.-11. juunil Riias toimunud Golden Hammeril oli sel aastal osalejaid 25 riigist ja Identity loovjuht Ionel Lehari sõnul oli hõbedase haamri saamine märkimist vääriv ja rõõmustav tunnustus.
«Kuna palju osalejaid oli meie lähiturgudelt, potentsiaalsetelt ekspordialadelt, siis igasugune silma paistmine on ju vaid teretulnud,» lisas Lehari.
Riia on Identity vastu läbi aegade armuline olnud, nii on agentuuri kontori riiulile kogunenud üks grand prix, üks kuld- ja neli hõbehaamrit.
«Suurim edu saatis meid aastal 2008, kui Identity valiti festivali aasta loovagentuuriks.»
Kuna Lehari ise Riias kohal polnud, puudub tal ka ülevaade konkurentide töödest.
«Creative žürii liikme, Vatson Wundermani loovjuhi Madis Otsa sõnutsi tuli hõbe Identityle ilusa häältearvuga,» sõnas Lehari.
Art Directioni kategoorias, kust Identityle Sangari CVI uuendamise eest auhind tuli, jäi tänavu hõbe laeks, kulda ja grand prix´d välja ei antud.
Võitjate ridu vaadates olid kohal ka suured agentuurid suurtest riikidest: Ogivly Venemaalt, Ukrainast, Ungarist, Rumeeniast ja Tsehhist; Saatchi & Saatchi Belgiast, Shvetsist, Itaaliast, Lõuna-Aafrika Vabariigist ja Venemaalt ning Leo Burnett Slovakkiast, Venemaalt ja Ukrainast jne.
Täielik nimekiri on üleval Golden Hammeri kodulehel. «Siit on näha, et tegemist pole vaid pelgalt Balti Liiga mängudega.»
Lehari sõnutsi rõõmustab neid ennast Sangari CVI uuendamistöö tulemus igati. «Kui brändi identiteeti saab siduda tootest inspireeritud elegantse graafilise võttega, tekib loomulik ja ilus lahendus. Pole liigsest konstrueerimist ega higiste triiksärkide lõhna,» tõdes Lehari ja kiitis ka töö juures suurimat vaeva näinud disainer Maret Põldret.